Veelgestelde vragen

Hoe snel ontvang ik mijn bestelling?
Bij ieder product staat vermeld wat de verwachte levertijd is.
Dit is slechts een indicatie, wij doen echter ons uiterste best de bestellingen zo snel mogelijk te leveren.
Wanneer uw bestelling gereed is voor verzending wordt er contact met u opgenomen i.v.m. de bezorgdatum.


Wat kan ik van de gordijnen verwachten?
De gordijnen van VTraambekleding zullen worden geleverd volgens de door u ingevulde gegevens in de gordijncalculator. Controleer dus extra voordat u een bestelling plaatst.
Al onze stoffen zullen worden geleverd conform de afbeelding van het product en de door u aangevraagde staal. Het is mogelijk dat er een miniem kleurverschil is tussen een opgestuurd kleurstaal en de bestelde gordijnstof doormiddel van een ander verfbad.
Onze maatwerk gordijnen worden compleet bij u afgeleverd zodat u ze meteen kunt ophangen. Volledig afgewerkt met verstelbare haakjes, plooiband afgewerkte zijzoom, onderkant en loodjes in de hoeken.
Uiteraard is de wettelijke garantie van toepassing, dit wil zeggen dat een product datgene moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten


Hoe vind de levering plaats?
Onze pakketten worden verstuurd via NE, u kunt uw bestelling volgen via Track & Trace. Mocht u niet thuis zijn tijdens de bezorging dan wordt het pakket bij de buren afgeleverd of het pakket wordt de volgende dag opnieuw bij u aangeboden. In beide gevallen krijgt u hiervan een melding in de brievenbus. Tevens is dit online te zien bij Track & Trace.

Wat moet ik doen als er een klacht is? 
Het kan natuurlijk altijd voor komen dat er fouten gemaakt worden in uw bestelling of dat er fouten in de stof zitten. Dit is heel vervelend, maar helaas nooit helemaal te voorkomen. Wij doen onze uiterste best om alle klachten over producten en onze dienstverlening, zo spoedig mogelijk op te lossen.
-Licht ons zo spoedig mogelijk in over de klacht (indien redelijkerwijs mogelijk graag binnen 5 dagen na ontdekking van de fout).
-Pas na overleg met vtraambekleding kunt u de producten terugsturen.
-Wij zullen altijd ons best doen om een passende oplossing te vinden.
-Wij zullen zo snel mogelijk een inhoudelijke reactie sturen (binnen 48 uur).

Wat moet ik doen als ik tijdens het bestellen een fout heb gemaakt?
Mocht het voorkomen dat u tijdens het bestellen een fout heeft gemaakt, dan kunt u met ons contact opnemen. Als de producten nog niet in behandeling zijn kunnen wij de maten of wensen kosteloos aanpassen. Zijn de producten al gemaakt dan zullen wij kijken of het mogelijk is dit te herstellen en wat de kosten daarvan zullen zijn.


Hoe worden de prijzen vermeld?
Al onze prijzen worden vermeld inclusief 21% BTW.

Waarom rekenen jullie verzendkosten? 
Wij rekenen verzendkosten, omdat wij al zeer scherpe prijzen hanteren voor de producten en dit los zien van het product. Het zou niet eerlijk zijn als wij deze kosten op het product doorberekenen. Er zijn namelijk ook klanten die de producten ophalen in onze showroom in Tilburg.


Ik ben woonachtig in België, kan ik ook bestellen bij jullie?
Ja dit is mogelijk. Er is een aparte betaalwijze voor onze klanten in Belgie 


Kan ik korting krijgen?
Onze prijzen zijn gebaseerd op een zeer scherpe prijsstelling, daarom kunnen wij geen extra kortingen hanteren op de getoonde prijzen. Indien je een grote bestelling wil plaatsen en je denkt in aanmerking te komen voor korting, dan kun je ons altijd benaderen.


Wat zijn de kosten van verzenden ?
Wij rekenen € 17.95 voor het verzenden van producten in Nederland.
Om voor gratis bezorging in aanmerking te komen dient u voor meer dan 399 euro te kopen.
Onder de 399 euro word 17,95 euro in rekening gebracht. 
Voor verzendingen naar het buitenland, worden extra verzendkosten in rekening gebracht. Neem contact met ons op voor de verzendkosten naar het buitenland.

Hoeveel garantie zit er op de producten?
Na levering zit er 6 maanden garantie op de producten, indien anders aangegeven per product.

Kan ik bij jullie in de showroom komen kijken voordat ik bestel ?
Ja dit kan op afspraak, neemt u dan van te voren even contact met ons op via de mail : info@vrtaambekleding.nl of bel ons 013-7370027 

Kan ik zelf stof aanleveren ?
Nee. Wij werken uitsluitend met stof van leveranciers waar wij zaken mee doen.